ثبت شرکت در چین

ساخت وبلاگ

هنگ کنگ چین در منطقه اداری واقع شده و ویژه چین است و از اهمیت خاصی برخوردار است. ثبت شرکت در هنگ کنگ موقعیت کسب و کار شما را گسترده می کند.

سرمایه گذاری در این شهر جهت ثبت شرکت و ایجاد کسب  کار در اقتصاد پیچیده دنیا خیلی مفید است. شما می توانید در اقتصاد و تجارت به سود فراوان و پیشرفت بسیاری برسید. شما می توانید با کمک موسسه بنیاد مطالعات چین، ثبت شرکت در هنگ کنگ را محقق کنید تا به آرمان های خود نزدیک شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به منبع مراجعه کنید.مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در هنگ کنگ چین به صورت زیر است.

  •  نام شرکت، به زبان انگلیسی باید باشد.

- کپی پاسپورت تمامی سهامداران

- کپی پاسپورت مدیر عامل

- سرمایه ثبت شرکت در هنگ کنگ چین

استاندارد سرمایه ثبت شرکت در هنگ کنگ ۱۰۰۰۰ دلار هنگ کنگ است. اما شما می توانید با مبلغ ۱ دلار در هنگ کنگ ثبت سرمایه کنید.

ثبت شرکت در هنگ کنگ را از بنیاد چین بخواهید و یا با شماره تلفن 02166127998 در تماس باشید و از کارشناسان موسسه بنیاد چین مشورت بگیرید.

 

 

اقتصاد هنگ کنگ چین

هنگ کنگ از لحاظ اقتصادی مقام هفتم جهان را دارد و این یکی از دلایل بارز و خوب برای سرمایه گذاری در این شهر می باشد. زیرا نرخ تورم کمتر از 1% ( یعنی اقصاد در این شهر به خوبی در جریان است) و نرخ بیکاری حدود 5% است. درآمد سرانه هر هنگ کنگی حدود 29500 دلار است. حجم سرمایه گذاری خارجی 43 میلیارد دلار امریکا و میزان ذخایر ارزی آن بیش از 225 میلیارد دلار امریکا است.

در این شهر حقوق عوارض و گمرکی برای ورود و خروج کالا وجود ندارد. چون منطقه آزاد محسوب می شود. جای فوق العاده ای برای ثبت شرکت در چین است.

بندر هنگ کنگ سومین بندر کانتینری جهان دارای ۱۰ ترمینال باربری و گنجایش ۶۰۰ کشتی در حجم های مختلف است.

مزایای‌ ثبت‌ شرکت‌ در‌ هنگ کنگ

ثبت ‌شرکت ‌در‌ هُنگ ‌کُنگ ‌نیازی ‌به ‌پرداخت‌ مالیات ‌ندارد. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره این قوانین اینجا کلیک کنید.

شهر هُنگ‌کُنگ‌ مجهز‌ به‌ بزرگترین ‌اتاق‌ ‌بازرگانی در جهان‌ است.

کشورهای‌ زیادی ‌با ‌کشور‌ هُنگ ‌کُنگ ‌مبادلات‌ و‌ مراودات‌ تجاری ‌دارند که این نشانگر اقتصاد خوب آن است.

هُنگ ‌کُنگ ‌از‌ نظر‌ کشتیرانی، بنادر‌ و‌ گمرک ‌شرایط‌ ایده‌آلی‌ را دارد. از شما دوستان دعوت می شود که برای ثبت شرکت در هنگ کنگ به آدرس وب سایت sabt.bonyad.org مراجعه کنید.

                 

ثبت شرکت در چین...
ما را در سایت ثبت شرکت در چین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نورا sabtchinese بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 15:05

اگر به دنبال راه اندازی شرکتی در چین، یا تجارت با شرکتی در چین هستید، مهم است که ابتدا کمی ‌در مورد چگونگی عملکرد سیستم انواع ثبت شرکت در چین اطلاعاتی داشته باشید.

چین یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و همچنین بیشترین جمعیت در دنیا را دارد. چین به سرعت در حال افزایش رشد خود در زمینه‌های مختلف اتوماسیون، ماشین آلات، تجهیزات پزشکی و الکترونیک است. جهت آگاهی بیشتر اینجا کلیک کنید.

چین تلاش‌های زیادی را برای سرعت بخشیدن به رشد، تنظیم بهتر و شفافیت بیشتر در حاکمیت شرکتی آغاز کرده است که برای اجرای‌ این راهکارها اهداف اساسی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای انواع ثبت شرکت در چین درک فرآیند انطباق و ثبت نام ضروری است. همچنین سیستم حقوقی چین در درجه اول مبتنی بر سیستم حقوق مدنی است. موسسه بنیاد چین در زمینه ثبت انواع شرکت در چین به شما مشاوره می دهد.

 

 

دستگاه‌ها‌ی تجاری در چین

قالب اصلی دستگاه تجاری برای انواع ثبت شرکت‌ در چین، شرکت‌ها و مشارکت‌ها هستند.

 

شرکت‌ها

قانون شرکت جمهوری خلق چین (نسخه ۲۰۱۸) دو دسته از انواع ثبت شرکت در چین را به رسمیت می‌شناسد:

 

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

LLC رایج ‌ترین نوع نهاد است و شکلی است که در بیشتر بنگاه‌های اقتصادی با عنصر سرمایه‌گذاری خارجی استفاده می‌شود. مردم چین نیز LLC را ترجیح ‌می دهند.

 

شرکت سهامی ‌محدود

این شرکت‌ها محدود به سهام هستند و بنابراین مراحل تنظیم آنها و همچنین رعایت نظارتی آنها دقیق تر از LLC است.

 

 

مشارکت

چین برای کمک به تشویق یک محیط طرفدار سرمایه‌گذاری برای انواع ثبت شرکت در چین، قانون تصدی شرکتی خود را (از تاریخ 1 ژوئن 2007) اصلاح کرد.

مشارکت محدود با ترکیبی از شرکای عمومی ‌و شرکای محدود تشکیل می‌شود که در آن شرکای محدود مسئولیت بدهی‌های مشارکت را به میزان سهم سرمایه خود تحمل می‌کنند.

توزیع سود یا سهم زیان شرکت در مشارکت باید از مفاد توافق نامه مشارکت پیروی کند. در این خصوص می توانید به این منبع مراجعه کنید و یا به آدرس وب سایت sabt.bonyad.org مراجعه کنید.

 

 

گزینه‌های سرمایه‌ گذاری در چین

سه مورد از رایج ترین گزینه‌هایی که سرمایه‌ گذاران خارجی برای انواع ثبت شرکت در چین استفاده می‌کنند عبارتند از:

1. دفتر نمایندگی. (Representative office)

2. بنگاه اقتصادی کاملاً خارجی؛(Wholly Foreign Owned Enterprise)

3. سرمایه‌گذاری مشترک

هر کدام شایستگی‌ها و اشکالات خاص خود را دارند و انتخاب آن به اهداف و استراتژی سرمایه‌ گذار بستگی دارد.

در خصوص انواع ثبت شرکت در چین اگر سوالی دارید از موسسه بنیاد چین بپرسید. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن 02166127998 تماس بگیرید.

ثبت شرکت در چین...
ما را در سایت ثبت شرکت در چین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نورا sabtchinese بازدید : 347 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 14:03